3 Eylül 2015 Perşembe

Kadriorg Sarayı ve Rocca El Mare

Talin’e gelen Rus Çarı Deli Petro şehre hayran kalarak burada eşi Katerina için Kadriorg sarayını yaptırmış. Sarayın isim anlamı “Katerina’nın Vadisi” demekmiş. Ziyarete açık olan sarayın çiçeklerle bezenmiş çok geniş bir bahçesi bulunuyor. İçinde ise o döneme ait eşyalar ve resimler sergileniyor.
Deli Petro...
Katerina...
Sarayı gezdikten sonra Rocca El Mare’ye gitmek üzere yola çıktık. Rocca El Mare, Estonların geçmişteki yaşantısını göstermek amacı ile kurulmuş bir açık hava müzesi. Burası kocaman bir ormanın içinde yer alıyor. Daha adım atıldığı anda burna gelen ot kokusu insanı mutlu etmeye yetiyor.
Geleneksel eston evleri...
Bu da evlerin içi....

Yel değirmeni...
El işi yapan bir Eston teyze...
Ormandan orman meyvesi toplamadan dönmek olmazdı J Yaban mersini...
Böylece Estonya’daki günlerimizi de tamamlamış olduk.

14 yorum:

  1. Ne de güzel gezdiniz canım :)

    YanıtlaSil
  2. Wow! Ne kadar güzel yerlermiş. Değirmen harika hele.

    YanıtlaSil
  3. Gezi yazılarına bayılıyorum, insanı oraya götürüyor resimler. Kalemine ve objektifine sağlık :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Harika yerler! Resimler de çok güzel çekilmiş.

    YanıtlaSil
  5. Eston evi, Katerina'nın sarayından daha güzel :)
    Hele el işi yapan teyzeye de kanım kaynadı birden.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel yermiş. Roma paris diye dusunmekten. Boyle yerleri gözümüzden kacırıyoruz.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba :) blogunuzu çok beğendim ve takibe aldım bana beklerim sizi sevgilerle .. http://feracelihanimkiz.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Merve Hanım, hemen geliyorum :)

      Sil
  8. Çok istediğim bir geziyi yap ışsın Gamzecim... Fotoğraflar harika...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Lale Abla. Umarım en kısa zamanda sen de gezer tozarsın oraları :)

      Sil