9 Aralık 2016 Cuma

Yeni Yıl Soruları ve Cevapları

Blogunu severek takip ettiğim “Oytunla Hayat” beni mimlemiş ve yeni yıl beklentileri konusunda bazı sorular sormuş ben de keyifle cevaplandırdım soruları. 

Soru 1. Kimse mükemmel değildir ama yine de eksikleri düzeltmek mümkün. Huylu huyundan vazgeçmez mi dersin? Yoksa şu huyumu değiştirsem hiç fena olmaz mı? Nedir o huyun? 2017 için kendinde değiştirmek istediklerin neler?

“Can çıkar huy çıkmaz” derler ama ben yine de insanların bazı özelliklerini zaman içinde değiştirebileceklerini, törpüleyebileceklerini düşünürüm. Peki ben hangi huyumu değiştirmek isterdim? Sanırım biraz daha rahat, gamsız bir insan olmak isterdim. Öyle her şeyi kafama takmamak, olduğu kadar olmadığı kader demek isterdim. Değiştirebilir miyim? Bilmem belki 

Soru 2. Meşhur Alaaddin'in Sihirli Lambası oldu ya kucağına düştü. Ve tabi ki 3 dilek hakkı verdi. Dikkatli düşün, klavyenden çıkan her cümleyi gerçeği dönüştürebilir. Ne dilerdin?

En başta kendim ve sevdiklerim için sağlıklı bir yıl isterim. Sonrası da sürpriz olsun. Ben istemeden 2017 güzel şeyler getirsin ve severek kabul edeyim.

Soru 3. Şimdi gerçek hayata dönüyoruz, evin, çocukların, kendin, kedin vs için yeni yılda neler yapmak var aklında? Şimdiden düşünelim ki, yeni yıl kapıda hazırlıksız yakalanmayalım :)

Ben zaten hep planlar yapan biriyim. Ajandama sürekli notlar alan, yapılacak işleri, okunacak kitapları, görülecek yerleri listeleyen biriyim. Yine bu tip listelerim var. Ancak John Lennon’un dediği gibi “Hayat planlar yaparken başımıza gelenden ibarettir”. O nedenle bakalım 2017 neler getirecek. Bu arada şimdi fark ettiğim üzere nedir bende ki bu sürpriz beklentisi anlamadım 

Soru 4. Piyangodan büyük ikramiye çıksa hepimiz dünyayı gezeriz değil mi? Sen neler yapmak isterdin? Bir de şöyle düşün, o istediklerin için çok para şart mı? Belki de değildir.

Hahhaa bana piyangodan bişi çıkma şansı yok çünkü bilet almıyorum. Yıllar içinde hiç böyle bir alışkanlık edinmedim. Ancak büyük ikramiyenin gerçekten ihtiyacı olan birine çıkmasını isterim ve tabi ki çıkan kişinin hayatına huzur getirmesini. 

Soru 5. Para para para. Para harcamadan da gerçekleştirebileceğin hayallerin vardır elbet. Haydi onları da paylaş, bekliyoruz. 

Tabi ki var.Yazın öğrenmeye başladığım İtalyanca’yı tam anlamıyla konuşacak duruma gelmek istiyorum. İyi bir işim olmasını arzu ediyorum (hem çalıştığım iş yerine fayda sağlayabileyim hem de geri dönüşünü alabileyim). Bir yardım kuruluşunda gönüllü olmak istiyorum. Desteklediğim 1-2 yardım kuruluşu var ve onlarda daha etkin olmak istiyorum.

Ben de Macera Kitabım ve Ness’in Kelebeklerini mimliyorum.

23 yorum:

  1. Mim sayesinde yeni arkadaşlar tanımak ne güzel :) Her şey gönlünce olsun.

    YanıtlaSil
  2. Dilerim yeni yılda her şey gönlünce olur :)Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. O zaman bütün beklentilerinin gerçekleşmesi dileğimle...

    YanıtlaSil
  4. merhaba blogunuzu yeni keşfettim :) bana da beklerim. güzel ve mantıklı cevaplar vermişsiniz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim en kısa zamanda blogunuzu ziyaret edicem.

      Sil
  5. 2017 bol sürprizli bir yıl olsun ve tüm dileklerin gerçekleşsin veeee ben de İstanbul a yanına geleyim ne ollluurrrr duyyy sesimi 2017 ;) beni mimlerinin için çok teşekkür ederim öpüyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah evet Nesrincim ya inşallah 2017'de İstanbul'a gelirsin ve görüşürüz canım benim. Ben de öpüyorum seni çok.

      Sil
  6. Diledigin her güzel cümle gibi bir 2017 olsun kuzum 😍 Bol güleceğimiz, bol gezeceğimiz,bol yiyecegimiz ve bolca sevip -sevilecegimiz bir sene olsun. 2016 yılımın iyikilerindensin. Hep ol...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım, bu güzel dileklerin hepsi senin için de gerçekleşsin.Sen de hep yanımda ol, öpüyorum seni kocaman...

      Sil
  7. 2016 zor geçti kanaatindeyim, umarım 2017 iyi geçer...

    YanıtlaSil
  8. Sorularda sizin cevaplarınız da çok güzel. Her yıl aynısını diyoruz ama 2016 gerçekten çok kötü geçti ülke olarak. Şehitlerimizin hesabı yok. Barış dolu bir yeni yıl olur inşallah.

    YanıtlaSil
  9. ah ah capri'ye gitmek var yaaaa gidersin seeeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Capri planlarımda yok ama kısmet be Deep :)

      Sil
  10. Hayallerin gercek olsun insaallah :)

    YanıtlaSil
  11. Yardım kuruluşundasın ya :) beni hep destekliyorsun, daha ne olsun!
    Şaka bir yana, Allah hayırlı dualarımızı kabul etsin canım. Mutlu, huzurlu bir yıl gelsin hepimize :))

    YanıtlaSil
  12. İtalyanca öğrenmek ne güzel. Ben de bir ara İspanyolca'ya merak salmıştım ama sonra baktım ki daha İngilizce'yi halledememişim :( İkisi de kaldı öyle. Sana başarılar dilerim.

    YanıtlaSil