1 Ocak 2017 Pazar

Merhaba Yeniden

Buraya yazmayalı uzun zaman oldu. Sanırım ilk defa bu kadar uzun ara verdim. Peki neler yaptım bu arada? Lokal anestezi ile gerçekleşen küçük bir ameliyat oldum. Ameliyatın ardından narkozlu ikinci bir ameliyat olma durumum ortaya çıktı. Sıkıntılı bir bekleyiş içine girdik ama sonuçta her şey temiz çıktı ve ameliyata girmedim. Şu an iyiyim.

Bu süreçte yeni kitaplar okudum, filmler seyrettim, etkinliklere katıldım. Aslında 2017’nin bu ilk gününde onları mı yazsam diye düşünmüştüm ama sonradan vazgeçtim. 2016’ya ait her şey 2016’da kalsın. 2017 yeni bir başlangıç yılı olsun ve güzellikler getirsin.

Herkese mutlu seneler diliyorum…

22 yorum:

  1. Merhaba Gamze'cim. Tekrardan geçmiş olsun ve iyi seneler. İnşallah daha çok gezmeli, okumalı keyifli ir yıl ol bu sene.
    Kocaman öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ben de öpüyorum çok...

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun, tekrar hoşgeldiniz :)

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun.Hastalığınızda bile güzel şeyler yapmışsınız :)

    YanıtlaSil
  4. İyi seneler ve geçmiş olsun dileklerimi gönderiyorum.😀

    YanıtlaSil
  5. Gecmis olsun canim. Saglikli bir yil olsun yeni yil hepimiz icin.

    YanıtlaSil
  6. Canım benim çok ama çok geçmiş oldun. Bu yıl sağlıklı , bol gezmeli , huzurlu , mutlu bir yıl diliyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nesrincim, ben de sana güzel bir yıl diliyorum.

      Sil
  7. Geçmiş olsun,Allahım şifa da versin inşallah...

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun Gamze. Sağlık olsun da gerisi halledilir. Güzelliklerin çoğunlukta olduğu bir yıl diliyorum.

    YanıtlaSil
  9. Çok mutlu bir yıl geçirelim. Hakkında sayfalarca yazacak mucizelerle dolsun bu yıl :) ve gecmis olsun hatta oldu... bir daha gelmesin hayatımıza korkular, hastalıklar... En güzel ve yürekten sevgilerimle canım benim 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim, inşallah çok güzel bir yıl olur...

      Sil
  10. Gamzeciğim Acil şifalar diliyorum Ömrün boyunca Müjdeli haberlerin ,gülümseyeceğin nice güzel yeni yılların olsun
    Çok sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ara müjdeli habere çok ihtiyacım var, çok teşekkür ederim.

      Sil
  11. geçmiş olsun gamzecim, nasılsın şimdi
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Handan'cım, iyiyim şimdi :) Senin İspanya yazı dizini bekliyorum haberin olsun :)

      Sil