18 Ocak 2017 Çarşamba

Kral İçin Hologram ve Tesadüf

Kış aylarında yaza göre daha çok film seyrediyorum. Bugün son zamanlarda seyrettiğim iki filmden bahsedelim bakalım.

Birincisi; Kral İçin Hologram…Başrolde Tom Hanks’in olduğu film Suudi Arabistan’da geçiyor. Amerikalı bir pazarlama uzmanı krala hologram satmak için Suudi Arabistan’a geliyor ve burada zor şartlarda işini yapmaya çalışıyor. Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine bu filmi almıştım ama açıkçası çok beğenmedim. Film bana çok durağan geldi. Oyunculuğunu sevdiğim Tom Hanks bile filmi kurtaramamış. Çooook vaktiniz varsa izleyin derim yoksa zaman kaybı olabilir.

İkinci izlediğim film ise Tesadüf…Orijinal adı Serendipity olan film 2001 yılında çekilmiş eski bir yapım. Henüz izleme şansı elde ettiğim filmde başrolleri Kate Beckinsale ve John Cusack paylaşıyor. Romantik/ komedi türündeki bu filmi ben sevdim. Kafa dağıtan, hoş bir film.
İyi seyirler…

6 yorum:

  1. Hologram'a ben de pek ümitli başlamış ama sonrasında sükutu hayale uğramıştım. Bazen oyuncunun ismi, oyunculuğu bile kurtaramıyor filmi :/

    Sevgiler ♥

    YanıtlaSil
  2. Tesadüf Filmini izlemiştim güzel bir filmdi ...Diğer filmi izlemedim Artık Fırsat bulursak izleriz inşallah :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Geçenlerde televizyonda Kral İçin Hologram'a denk geldim. Beni de hiç sarmadı. Sonuna kadar bekledim bir de sabırla, Tom Hanks var diye:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tom Hanks genelde çok başarılı yapımlarda rol alıyor ama bu olmamış maalesef.

      Sil
  4. Bu hafta benim de bol filmli bir hafta oldu , bugün onunla ilgili bir post yazayım :)

    YanıtlaSil