25 Eylül 2017 Pazartesi

Londra Klasikleri

Londra hatta İngiltere ile özdeşleşmiş bir çok yeri 3.günümüze bırakmıştık. Sabahın erken saatlerinde ilk olarak Madama Tussauds’a gittik.
Gişede bilet alırken farklı kombin seçenekleri vardı. Örneğin; Madame Tussauds+London Eye, Madame Tussauds+Sea Life..vs. Zaten London Eye’a da gitmeyi düşündüğümüz için kombin bilet fırsatından yararlandık.

Müzenin girişinde bizi ilk önce Marilyn Monroe selamladı.
Sonrasında bir çok ünlü ve film karakteri ile bol bol fotoğraf çekildik, selfie yaptık.
Tabi ki kraliyet ailesi ile de poz vermeyi unutmadık :)
Ve...Mustafa Kemal Atatürk….
Müzenin sonunda klasik İngiltere taksileri ile hızlı bir yolculuk düzenleniyor. Gezinin en keyifli kısmı burasıydı.
Sonrasında ise 15 dakikalık bir 4D sinema keyfi vardı. Bu kısım da eğlenceliydi.
Genel anlamda Madame Tussauds nasıldı diye sorarsanız “fena değildi” derim. Geçen sene İstanbul’da açılan müzeyi gezmiş ve beğenmiştim. Nedense Londra’dakinin İstanbul’a oranla epey geniş olduğunu düşünmüştüm. Arada çok çok da bir fark yok, bu yüzden biraz hayal kırıklığına uğradım sanırım.

Madame Tussauds sonrası sırada London Eye vardı. Ancak London Eye öncesinde St.James parkına uğrayarak biraz temiz hava aldık.
Ve…London Eye...Londra’ya çok yakışıyor.
Bir tam turu yarım saat sürüyor. O kadar yavaş dönüyor ki en tepesine çıktığımızı sonradan anladık. Yukardan görünen manzara harika. Westminster ve Big Ben en güzel yukarıdan fotoğraflanıyor.

7 yorum:

  1. Harika olmalı. Yani en tepedeyken şehre bakmak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeldi ama Boğaz köprüsünden geçerken görünen İstanbul bir başka :)

      Sil
  2. London Eye gerçekten İngiltere'ye çok yakışıyor. Hoşuma gidiyor kendisi:)

    YanıtlaSil
  3. Ata'mızın olması ayrı bir gurulandırdı beni :) Fotoğraflar çok güzel,elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Liderler bölümünde Atatürk'de vardı ama maalesef diğer liderler daha ön plana konmuştu :(

      Sil
  4. Ata'Ata'n olması çok hoş. Çok güzel bir gün geçirmiş olmalısın.
    Blogunu yeni keşfettim canım ve hemen takibe aldım. Destek için benim bloguma da beklerim. Keyifli günler dilerim 😘

    YanıtlaSil