22 Eylül 2017 Cuma

Londra’da Gün Biterken…

Çin mahallesinden ayrılınca bu sefer Covent Garden’a doğru yol aldık. Londra’da en sevdiğin yer neresi diye sorarsanız kesinlikle Covent Garden derim. Neşeli, eğlenceli, cıvıl cıvıl bir semt.
Meydanında ayrıca Apple Market isimli kapalı bir pazar bulunuyor. Bu pazarda çeşitli butikler ve cafeler yer alıyor.
Çoğunlukla tasarım ürünlerin satıldığı apple market hoş bir yer. Ancak fiyatlar biraz tuzlu.

Bu iştah açıcı kavanozlar aslında birer mum.
Minyatür süs eşyaları. Ne kadar hoş değil mi?
Covent Garden sonrası Neil’s Yard isimli sokağa geçtik. Renkli evlerin ve grafitilerin ağrılıklı olduğu sokak çok keyifliydi ama hafta sonu olması dolayısıyla oldukça kalabalıktı. Bu yüzden istediğim rahatlıkta fotoğraf çekemedim.
Artık ayaklarımızda kalan son derman ile istikametimiz Leicester Square… Burası küçük bir meydan. Ortasında Shakespeare’in heykeli var. Heykeli görünce son yıllarda klasik bir tiyatro oyunu seyretmediğimin farkına vardım. Genelde sezonun popüler oyunlarına gidiyorum. Bu sene şehir tiyatrolarında klasik bir oyun sahnelenirse gitmeyi planlıyorum.
Meydanın hemen yanında 4 katlı bir M&M mağazası var. İçine girdiğimiz zaman envai çeşit şeker arasında kaybolduk.
Ve…Günün sonu. Yarın bizi Londra’nın turistik yerleri bekliyordu…

11 yorum:

  1. biri benim vize işlemlerimi halletsin, hemen bilet bakıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Handan bence azcık zaman ayırark vizeyi halledersin.Bu arada İngiltere vizesinde seçim yapılıyor. 6 ay, 1 sene ya da 2 sene diye. Biz 6 aylık almış (fiyatı tabi daha uygun) ama sen 1 senelik al. Çünkü bi daha gitmek isteyeceksin biz pişman olduk.

      Sil
  2. Mum kavanozları da değişikmiş.Farklı farklı kültürler işte.Bilmek, öğrenmek ve görmek gerek :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel geziyor, ne çok şey öğreniyoruz seninle :)

    M&M tam da benlik miş ! Akşamı ederdim o katlar arasında.
    Ağzının tadı daim olsun canım. Turistik yerleri bekliyoruz.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel gezdiniz :)
    Tasarım ürünleri her yerde sanırım cep yakıyor. Ama çok güzel oluyorlar hep ♥

    YanıtlaSil
  5. Londra çok güzel bir şehir ve Covent Garden da benim en sevdiğim yerlerden biri. Bu tatil ne güzel oldu sana. Şehrin altını üstüne getirdin.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin vize süreci sıkıntılı olmasaydı ve sen gitmekten vazgeçmeseydin Özlem, sanırım aynı vakitlerde Londra'da olacaktık:)

      Sil