20 Şubat 2018 Salı

Karaköy’de Güzel Bir Pazar


Pazar gün yine Yaseminellam ile beraberdik. Bu sefer uzun süredir planladığımız kendimizi şımartma eylemini gerçekleştirmek için buluşmuştuk. Ancak öncesinde güzel bir kahvaltı yaptık. Kahvaltı mekanımız Dandin Cafe oldu. Aslında ben internetten biraz araştırmış ve başka bir cafeyi seçmiştim. Ancak önemli bir detayı atlamışım o da cafenin artık kapalı olduğu J Buluşmaya erken giden Yaseminella elinde navigasyon bir süre kapalı cafeyi aradıktan sonra beni araması ile durumun farkına vardık : ) E ne yapalım misafir umduğunu değil bulduğunu yer diyerek biz de başka bir cafeye konuk olduk.
Kahvaltı sonrası biraz yürüyüş... Hava soğuk olmasına rağmen güneşliydi.
Veee Fransız geçidi…
Karaköy’ün ara sokaklarında tasarım mağazaları bulmak mümkün. Yalnız bu sayı eskiden daha fazlaydı. Çoğu mağazanın kapandığını üzülerek farkettik.

Bir mağazada gözümüze takılan şirin bir mahalle…
Bir atlı karınca…
Böylece küçük bir tur attıktan sonra sıra geldi şımarma saatlerimize…O da öbür yazıya kalsın…

10 yorum:

  1. Şehrin en güzel "cafe"leri bence Karaköy'de.. (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben hala Karaköy'e tam ısınamadım. Bi beyoğlu/galata daha sıcak geliyor.

      Sil
  2. Atlı karıncaya bayıldım.

    YanıtlaSil
  3. karaköy ne güzel bir yer oldu yaaaaa :)

    YanıtlaSil
  4. Bu İstanbul resmen hazine, her bir semtinde demiyorum, herbir sokağında ayrı bir güzellik, keşfedilmeyi bekleyen...

    YanıtlaSil
  5. Biz Beyoğlu,galata da yaparız... Cihangir’den salınarak Topkapı’yı ve Ayasofya yı da selamlarız 🙏🏻 Her sokak gülümseme ve anı kokuyor. Seviyorum seni Gamzellam 🧚🏻‍♀️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seni çok seviyorum Yaseminellam. En kısa zamanda Galata yapalım :)

      Sil