2 Şubat 2019 Cumartesi

Mutlu Yaşlar Bana


Bugün benim doğum günüm J 39 yaşıma girdim. Amaan doğum günü de artık sıradan bir gün, belli bir yaştan sonra önemini yitiriyor diyenlerden değilim maalesef. Sonuna kadar keyfini çıkarmayı sevenlerden ve her türlü şımartılmaya açık olanlardanım.

İlk defa yeni bir yaşa daha bilinçli ve daha ne istediğini bilen biri olarak girdiğimi düşünüyorum.  Umarım her şeyin güzel geliştiği, bana çok şey katan, beni geliştiren bir yaş olur.

O zaman güle güle 38, hoş geldin 39.

11 yorum:

  1. Yeni yaşın istediğin güzellikleri kucaklayıp gelsin canım.
    Kutlu olsun!
    Sevgiler, öpücükler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah, çok teşekkür ederim Tülin abla...

      Sil
  2. Nice güzel ve ferah yaşlar olsun o halde :)

    YanıtlaSil
  3. Tebrikler iyi ki doğmuşsun iyi ki şımarıyordun sevgiler

    YanıtlaSil
  4. İyi ki doğmuşsun Gamzecim, iyi ki tanımışım seni ♥
    Bol gezmeli, bol keyifli bir yaş olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki ben de seni tanımışım Şebo, çok teşekkürler...

      Sil
  5. Doğum günün kutlu olsun Gamzecim, daha nice güzel yıllara...

    YanıtlaSil
  6. Mutlu yaşlar o zaman, eğlenceli, bol gezmeli ve sağlıklı yıllar :)

    YanıtlaSil
  7. maşallah maşallah sanaaaa ay tabiii çok heycanlı bişiiii yaaa :)

    YanıtlaSil