1 Temmuz 2019 Pazartesi

Bebek Şenliği


2 hafta evvel Bebek’te geleneksel Bebek Şenliği gerçekleştirildi. Geçen sene şenliğe katılmış, epey keyif almıştım. O yüzden bu sene tekrar gittim. Konsept aynıydı. Park alanında Dj’ler, canlı performanslar ve konserler vardı. Sahil tarafında ise stantlar kurulmuş, çoğu el emeği olan ürünler satılıyordu.

Canlı müziği dinlemek için biraz çimlere yayıldım. Ancak açıkçası geçen sene ki performanslar daha çok hoşuma gitmişti. Bu yüzden biraz müzik dinledikten sonra fazla oyalanmadan tezgahları gezmeye başladım.
Tığ işi yemeniler, el işi oyuncaklar…
Bu sene hasır modası aldı başını gidiyor. Geçen sene çantalarda başlayan moda akımı şimdi şapkaları, terlikleri sarmış durumda.
Rengarenk bir tezgah..
El yapımı, mis kokulu sabunlar…
Veee yemek bölümü…Izgara köfteler, tatlılar, gözlemeler baş köşede yerini almıştı.

8 yorum:

  1. Güzel bir şenlik olmuş :) O hasır çantalar ve şapkalar ilgi alanımda bu aralar, bayılıyorum hepsine :)

    YanıtlaSil
  2. Hasır şapkalar ve çantalar çok güzel görünüyorlar ama asla kullanamıyorum ya :(

    YanıtlaSil
  3. Bebek şenliğini bende deneyimlemek isterdim. Eğlence anlayışına et vahşetinin yerleştirmesi tuhaf geliyor. Başka bir canlının sürekli olarak katledilip tüketilmesi sanat, el işi, üretim, doğal ürünler temasını hafiften zedeliyor gibi. Festivalde salatalar, bakliyatlar, hamur işi ürünleri olsa daha çok Bebek temasına uymaz mıydı. Sizler neler düşünüyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilemiyorum... Vegan ve vejeteryanlara son derece saygılıyım ama ben de et tüketiyorum.Tabi salata, hamur işi vs olsa daha iyi olurdu.

      Sil
  4. ay bayılırım böyle etkinlikleree. geçen sene de gitmiştin eveet :)

    YanıtlaSil