25 Temmuz 2019 Perşembe

Tatsız Bir Akşam


Güzel bir günün akşamı…Eve dönmek için yolda hızlı hızlı yürüyorum. Ayağımda düz bir sandalet var. Bir anda sol ayak bileğim burkuluyor. Hafif bir acı hissediyorum ama aldırış etmeden yürümeye devam ediyorum. İşte o anda 2.kez burkulma yaşıyorum ve bu sefer acı daha şiddetli. Yine de bir şekilde eve geliyorum ve ayağıma hemen buz koyuyorum. Birazdan geçer diye düşündüğüm acı 10 dakika sonra çekilmez bir hal alıyor ve ayağımın üzerine basamamaya başlıyorum. Bir şeylerin ters gittiği belli. Babam hadi kalk doktora gidelim diyor. Ama ben kalkıp ayağımın üzerine basamıyorum ki Güç bela babamdan destek alarak arabanın koltuğuna yerleşiyorum. Hastane önüne geldiğimizde tekerlekli sandalyeyi arabaya yanaştırıyorlar. Arabanın koltuğundan tekerlekli sandalyeye geçişim yalnızca 15-20 sn ama bana o kadar uzun geliyor ki. Hemen film çekiyorlar ve lif zedelenmesi olduğunu söylüyorlar. Ağrı kesici ilaçlar veriliyor, ayağımı adını bilmediğim bir aparat arasına alıyorlar. Bir müddet ayağımın üzerine basmam yasaklanıyor. Hem üzülüyorum hem de şükrediyorum. Lif zedelenmesi yaşamışım; ya kırık, çatlak olsaydı? Lif zedelenmesinde bunu yaşadağıma göre kırık/çatlak kim bilir nasıl acı verirdi.
10 gün kadar ayağım aparat arasında kalıyor. Her gün ağrı kesici ve buz tedavisi uyguluyorum ve belli bir süre sonra geçiyor. Ama geçmeyen bir şey var o da kalp kırıklığı. En yakın arkadaşımla aramda bir tatsızlık oluyor. 15 gün boyunca bunu düşünüyorum, yerli yersiz göz yaşlarım akıyor. En sonunda ailemin desteği ile biraz teselli buluyorum ve her şeyin hayırlısı diyorum.
İyileşmemin akabinde 1 haftalık bir seyahate çıkıyorum. Seyahat esnasında ufat tefek ağrılar yaşasam da güzel bir seyahat oluyor.

O zaman seyahat yazıları başlasın mı?

16 yorum:

  1. Off ne olacağımız gerçekten belli değil. Bir anda hiçbir şey yapmadan 10 gün yaşadığınız acı :(( Çok geçmiş olsun. Geçip gittiğine sevindim.
    Ne güzel bir konuya değinmişsiniz kalp kırıklığı konusunda. Geçmesi zor olanda o zaten.
    Seyahat ne iyi gelmiştir :) Siz anlatın ben de gezmiş kadar olayım,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun Gamze. Burkulmalardan, düşmelerden çok korkarım :) Dediğin gibi neyse ki ucuz atlatmışsın. Gezi yazılarını merakla bekliyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Çok yakında geliyor gezi yazıları :)

      Sil
  3. Geçmiş olsun, dilerim daha iyisinizdir. Çok sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun Gamze Hanım bazen böyle aksilikler oluyor işte

    YanıtlaSil
  5. geçmişler olsun..seyahat yazılarını heyecanla beklyoruz...

    YanıtlaSil
  6. Tekrar geçmiş olsun Gamzem.
    Kalp kırıklığı.... İnşallah düzelir aranız arkadaşın ile canım.
    Gelsin yeni yazılar. 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gülşah'cığım, özledim seni...

      Sil
  7. Geçmiş olsun. Burkulan ayak hassas oluyor ve sık sık burkuluyor. Dikkat etmek gerekli.

    YanıtlaSil
  8. aayyyy seyahat bahanesi olarak ayak zedelemek tuttum bu fikriiiii :) hihihi :) geçmiş olsuuun. kalp kırığı da geçince bişi kalmaaz :)

    YanıtlaSil