21 Mart 2013 Perşembe

Tiyatro

Tiyatro ile ilk defa 16 yaşımda tanıştım. Yakın bir aile dostumuzun elinde fazla tiyatro bileti vardı ve beni davet etmişti. Berna Laçin ve Cihan Ünal’ın baş rollerde oynadığı “Yeni Baştan” oyununu seyretmiştim. Bu oyun tiyatroyu sevmemde önemli rol oynadı. O günden sonra bir çok tiyatro oynuna gittim ve dev isimleri sahnede seyrettim. Örneğin; seyrettiklerim arasında Gazanfer Özcan, Metin Serezli, Nilgün Belgün,Ali Poyrazoğlu...gibi isimler var. Hepsi sahnede devleşen kendilerini soluksuz seyrettiren oyunculardı. En çok kimden etkilendin derseniz cevabımda iki oyuncu var; Yıldız Kenter ve Zihni Göktay...Yıldız Kenter muhteşemdi onu alkışlarken ellerimin kızardığını hatırlıyorum. Zihni Göktay’ı ise Lüküs Hayat oyununda seyretmiştim, oyunu sırtlamış götürmüştü.

Bu hafta sonu da tiyatroya gittim. Tiyatroya giderken hiç tiyatroya gitmemiş 17 yaşındaki kuzenimi de davet ettim, aynı seneler evvel aile dostumuzun beni davet ettiği gibi J Beraber, Aşka 103 Adım oyununa gittik. Bülent Seyran ve Özge Özberk baş rollerde oynuyordu. Oyun güzeldi, keyifli 2 saat geçirmiş olduk. Aşka 103 Adım, Tiyatro Kare’nin bu sezon başlayan bir oyunu gitmek isteyenlere tavsiye ederim.

4 yorum:

  1. Merhaba Yaşam İzi.
    Sizi takibe almak istedim ama linkiniz yok? :(

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Gülşah Hanım;
    Ben de blogger da yeni olduğum için nasıl bir link yayınlanıyor tam bilemedim.Ancak blogger ana sayfada izle tuşu ile http://yasamizi.blogspot.com/ adresimi ekleyebilirsiniz.Ben bloggerları bu şekilde takip ediyorum.Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Evet ama izle tuşunu sizin sayfanıza eklemeniz gerekiyor. Sayfanın sağ baş köşesinde tasarım bölümünden yerleşim kısmından ekleyebilirsiniz.

    YanıtlaSil