5 Mart 2019 Salı

Bir Aşk İki Hayat ve Uydurma Tatlı


Uzun süre sonra hafta sonu sinemaya gittim. Tercihim ise Bir Aşk İki Hayat oldu. Başrollerini Bergüzar Korel ve Engin Akyürek’in paylaştığı filmin ilginç bir konusu var. (Yazının bundan sonrası spoiler içerir). Engin Akyürek filmin başında bir tercih yapıyor, aslında öyle büyük bir tercih değil, evden dışarı çıkmak ve çıkmamak arasında bir seçimi oluyor. Bu seçime göre de hayatı şekilleniyor. Filmde hem evden dışarı çıkması ile gelişen olayları hem de çıkmaması sonucu gelişen olayları paralel izliyoruz. Aslında benzer konular daha önce Hollywood sinemasında işlenmiş durumda ancak ben yine de filmi beğendim. Ne kadar hayatı kontrol etmek istersek isteyelim küçücük bir seçimin insanın yaşamını kökten değiştirebileceğini bir kez daha görmüş oldum.
Hafta sonu vaktim bol olunca evde bir de tatlı denemesi yaptım. Mutfağa ilk girdiğim yıllarda internetten aldığım tariflere harfiyen bağlı kalırdım. Tarifte ki ölçülerin ve malzemelerin asla dışına çıkmazdım. Hatta anneme bana bulgur pilavı yapmayı öğretir misin dediğimde her şeyin ölçüsünü göz kararı verdiği için epey sitem etmiştim J Şimdilerde ise yine ölçüleri dikkate almama rağmen tarifte epey esneyebiliyorum. İşte internetten ilham aldığım kadayıflı pudingi de tamamen böyle yaptım. Fena da olmadı J
Keyifli haftalar…

10 yorum:

  1. Selam canım bende bugün gittim filme.
    Yalnız ön sıra da oturan bir grup teyze çocuğu bir eleştirdiler bir bıdı bıdı konuştular anlatamam.
    Genel olarak sevdim filmi.
    Öperim çok iyi geceler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülşah'cım küçücük bir seçim insanın hayatını nasıl değiştiriyor di mi?Ben de sevdim filmi.Öpüyorum kocaman...

      Sil
  2. Filmin en güzel yanı Bergüzar Korel'in ve Engin Akyürek'in oyunculuklarıydı. Tamam, öyle çok büyük yetenek gerektiren roller değildi belki ama her ikisi de filme çok yakışmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de beğendim, özellikle Bergüzar Korel'i.

      Sil
  3. Bergüzar Korel i çok severek izlerim, fırsatım olursa gitmek isterim bu filme.
    Tatlı çok güzel görünüyor, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. şu tatliş filmi ben de izleyiim. kadayıflı puding miii çok güzel olmalıııı. kadayıflı muhallebi var bi de nefis nefis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet kadayıflı muhallebi de çok güzeldir mutlaka...

      Sil
  5. Dediğiniz gibi konunun, holywood versiyonları olduğu ve onları izlememe rağmen ben de sevdim bu filmi.. çünkü tamamı Kadıköyde çekilmiş ve bildiğim mekanlar olduğundan bana daha da hitap etti 🤗❤🌷
    Tatlı için de elinize sağlık. 😍

    YanıtlaSil