8 Mart 2019 Cuma

Taj Mahal ve Alman Kitabevi


Kendimi geliştimeyi çok sevmeme ve sürekli bir geliştirme içinde olmama rağmen bazı konularda maalesef sabit fikirliyimdir ve alışkanlıklarımdan kolay kolay vazgeçemem. Mesela her zaman aynı kuaföre giderim, aynı kozmetik ürünlerini kullanırım, her gün içtiğim su miktarı bile aynıdır. Buna karşın yeni tatlar denemeyi, yeni yerler görmeyi ve yeni insanlarla tanışmayı çok severim.

Geçtiğimiz günlerde üniversite arkadaşım Yaseminle Beyoğlu’nda buluşarak Taj Mahal isimli restoranda Hint mutfağı deneyimledik. Daha önce Sultanahmet’te Dubb Indian’da bir denemem olmuştu ancak kesinlikle Taj Mahal daha iyiydi.
Restoranın ortamı çok hoştu.
Yemekler de oldukça lezzetliydi. Acıyla aranız iyiyse ki ben acılı yemekleri çok severim buradaki yemekleri bayılarak yiyebilirsiniz.
Biraz muhabbet, biraz dedikodu sonrası kahve içmek için Alman Kitabevi’ne geçtik. Kitlesinin büyük çoğunluğunu öğrencilerin ve akademisyenlerin oluşturduğu Alman Kitabevi ne zaman gitsek dolu. Bu yönünü hiç sevmiyorum. Ancak alman pastası çok güzel J
Burada biraz daha oturduktan sonra ise ayrıldık. Günden geriye kalan yeni bir restoran keşfi, yeni bir tat ve tabi ki hoş bir muhabbet oldu.

10 yorum:

  1. OOO ne güzel bir mekanmış canım.
    Okurken yazını kendimi düşündüm bende süreklilik arz edince bir şeyler hemen değiştirmek istiyorum , çünkü hep aynıymışım gibi geliyor o zaman.
    Örneğin hep aynı yerden alışveriş yapmak, aynı kuaföre gitmek vb...
    Yemek konusunda ise biraz kararsızım. Yeni şeyleri denemek tatmak güzel ama başka bir ülke mutfağı ...bilemedim....
    ama en iyisid eneyip öğrenmek.
    Öperim çok keyifli haftasonu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öpüyorum Gülşah'cım, keyifli haftalar...

      Sil
  2. Byılıyorum yeni tatlar için yeni mekanlar dolaşmanıza, sayenizde ben de görmüş, bilgi edinmiş oluyorum :)

    YanıtlaSil
  3. taj mahal gideyim madeem. alman kitabevi seviyom bi uğrayım ona daaa :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de çok severim yeni tatlar denemeyi .. Gerçekten çok güzel gözüküyor canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul'a yolun düşerse beraber de gideriz canım :)

      Sil
  5. Hint mutfağı evet çok baharatlı ve acı. Ama nedense acı yiyemememe rağmen ben yine de keyif alıyorum bu mutfaktan :) Kendime acı çektirmek hoşuma gidiyor galiba :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))Bizim yediğimiz yemek de çok acıydı ama lezzetliydi.

      Sil