7 Ekim 2019 Pazartesi

Bir Kaçış Hikayesi ve İllüzyon Müzesi


Günler çok mu hızlı geçiyor yoksa bana mı öyle geliyor? Koca yaz bitti ve son bahar geldi. Hatta onu da yarıladık. İş telaşı içinde zamanın nasıl akıp gittiğini anlamıyorum
Budapeşte sonrası İstanbul’da birkaç etkinliğe katılarak günleri geçirdim. Önce, iş arkadaşlarımla kaçış oyununa gittik. Hani şu odaya kapatıldığınız ve şifreleri çözerek dışarı çıktığınız oyunlar var ya onlardan birine gittik. Seçtiğimiz oyunun ismi Agatha’nın Anahtarı idi. 4 arkadaş eğlenceli 1 saat geçirdik. Kaçmayı da biraz yardım almış olsak da başardık.
Başka bir gün ise yine bir iş arkadaşımla İllüzyon müzesine gittik. İstiklal caddesi üzerinde yer alan Narmanlı Han, restorasyondan geçmiş ve içine illüzyon müzesi açılmış. Açıkçası illüzyon müzesinden ziyade Narmanlı hanın içi daha çok hoşuma gitti. Bahçesi ve ambiyansı çok güzeldi. Burası, yakın zamanda handa açılacak cafeler ve butiklerle İstiklal’in popüler mekanlarından biri olmaya aday.
İllüzyon müzesine gelecek olursak tam olarak instagramlık bir mekan diyebiliriz. İçinde farklı farklı konseptler yer alıyor. O konseptlere dahil olarak bol bol fotoğraf çekilebiliyorsunuz. Bu fotoğrafların kimisinde başınız kesik olarak masada yer alıyor, kimisinde bir evde tepetaklak durarak yer çekimine meydan okuyorsunuz kimisinde de çeşitli fotoğraflara bakarak şaşı bak şaşır olayına giriyorsunuz. 
Bir gün de anne kız Contemporary İstanbul'u gezdik. O da bir daha ki yazıya...
Şimdilik hoşçakalın…

9 yorum:

  1. Ne güzel aktiviteler olmuş :) Özellikle anahtar oyunu :))

    YanıtlaSil
  2. İlginç bir yermiş illüzyon Müzesi. Görülmeye değer.

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel dolu dolu geçiyormuş günleriniz.
    Budapeşte de görmek istediğim yerlerden..

    YanıtlaSil
  4. yaaa agatha nın anahtarı he iyimiş. hiç katılmadım, korku evi var ya ona da katılmadım :) ama eğlenceli yani öyle mi olabilir bak aklımda olsun, grup halinde katılınıyor dey mi, yalnız girilmiyor herhaldesi :) illüzyon müzesi duymadıydım ama giderim. narmanlı hani biliyom tabii :) böyle bir mükemmel hanı uşak merkezde çarşıda gördüydüm bi de :) contemporary sergisini mi diyon yaa. kaç yıldır katıldım. art olan de mi. haliç kıyısında olan :) resim heykel olan de mi. çok güzel o yaa. giriş çok pahalı ama hep davetiye buldum hep de bak bu yıl unutmuşum :) hiç resim yapmadan esn sevdiğim ve değer verdiğim sanat resim yaniii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Agatha'nın anahtarı aslında korku evlerinin benzeri ama korku yok.Evet, grup halinde giriliyor. En az 3 kişi olması gerekiyor.İnanılmaz eğlenceli. (Trump Tower'da Escapist firması organize ediyor). İllüzyon müzesine gelecek olursak valla biz meraktan gittik ama çok da bişi yok be Deep. Eğer çoook bol vaktin olursa git. Contemporary bu sene Lütfi Kırdar'daydı ve evet bilet çok pahalıydı.Öte yandna çok güzeldi. İnşallah seneye yakalarsın zamanını.

      Sil
  5. illüzyon müzesi ilginç ilk defa duyuyorum....

    YanıtlaSil