10 Ekim 2019 Perşembe

Okuduğum Son Kitaplar…


Okuduğum son kitapları uzun süredir paylaşmadığımı farkederek hemen yazmaya başlıyorum.

Rusya’ya gidiş ve dönüş uçak yolculuğunda İdil Hazan Kohen’in Dişisel Gerilim isimli kitabını okudum. Önceki sene Kişisel Gerilim isimli kitabını kahkahalarla okumuş ve çok beğenmiştim. Bu kitabı da aynı şekilde bol kahkaha ile okudum. Beyaz yakalı Dila bu sefer sevgilisi ile tatile çıkıyor ve olanlar oluyor 😊
Okuduğum ikinci kitap ise Sinan Akyüz’ün Aşk Başka Evde isimli kitabı oldu. Çok çok klişe bir kitaptı. Eşini aldatan bir erkek ve bir türlü seçim yapamaması bundan ötürü de herkesin yıpranmasını anlatıyordu.
Camdaki Kız ise okuduğum son kitaptı. 2 hafta evvel Fethiye’de 1 hafta süreliğine güzel bir tatil yaptım. Camdaki Kız’ı da o tatil esnasında okudum. Psikayatrist Gülseren Budayıcıoğlu’nun danışanlarının hikayesinden yola çıkarak yazdığı roman oldukça sürükleyiciydi. Yer yer bazı cümleler tekrarlasa da anlatım dili de güzeldi. Kitabı tek solukta çok severek okudum.
İşte böyle… Bol bol okuyarak kalın…

11 yorum:

  1. Keyifli okumalar, üçü de güzel okunacak kitaplar. Teşekkürler tanıtım için :)

    YanıtlaSil
  2. İdil Hazan Kohen'in Kişisel gerilim kitabını okudum ben de geçenlerde. İlginç çıtır çerez bir kitaptı... Yazın okuması daha keyifli oluyor bu tarz kitapları...

    Camdaki kız aklımda, inşallah onu da okuyacağım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet nedense bu tip kitapları ben de hep yazın okuyorum :))

      Sil
  3. Gülseren Buğdayıcığlu'nun hiç bir kitabını okumadım ama yakın zamanda okumayı düşünüyorum.
    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de yaz boyu okuduklarımı paylaşmalıyım.
    Yazını okuyunca aklıma geldi :)

    YanıtlaSil
  5. Camdaki Kız benim de okunacaklar listemde, sırasını bekliyor...

    YanıtlaSil
  6. ilki eğlenceliymiş aklımda olsuuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet eğlenceli ama bu 2.kitap.İlki de kişisel gerilim :)

      Sil
  7. Evet tam yaz kitapları olmuş Gamzem ...
    Okumadı isen Hayata Dön ve Kral Kaybederse ' yi de oku Gülseren Hanım in kitaplarından ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ikisini de okumadım. Bu kitapta Kral Kaybederse'den epey bahsediliyordu, okunacaklar listeme aldım bile.

      Sil