23 Ekim 2019 Çarşamba

İçimdeki Çocuk


İstanbul Bienali süresince Abdülmecit Efendi köşkünde Ömer Koç’un özel koleksiyonundan eserler sergileniyor. İçimdeki Çocuk ismi ile halka açılan bu sergi 10 Kasım’a kadar devam edecek.

Biz de 2 hafta evvel sergiye gittik. Öncelikle şunu söylemeliyim ki sergiye ilgi büyük. Saat 11:00 da açılan sergiye biz 10:45’de gittik ve içeri 11:25' de girdik. Yani yaklaşık 40 dakikalık bir bekleme süremiz oldu. Aynı gün öğleden sonra oraya giden bir arkadaşım ise yaklaşık 2,5 saat beklemiş. O yüzden gideceklere naçizane tavsiyem erken gidin 😊
Serginin en popüler eseri aşağıda görünen zürafa.
Bu eseri de lise yıllarımdaki halime benzettim. Üniversite sınavına hazırlanırken masa ile bütünleşmiştim artık.
Ayakabı mı? Muz mu?
İçimizdeki çocuk nerede?
En beğendiğim eserlerden biri…
Köşkün bahçesinde de çeşitli eserler sergileniyordu.
Köşkten ayrılmamızın akabinde Üsküdar’a geçtik. Sahilde biraz yürüyüş yaptık.
Sonrasında Filizler Köftecisi’ne uğrayarak karnımızı doyurduk.
Son olarak da sahildeki cafelerin birinde tatlı keyfi yaptık.
Böylece hem sanatlı, hem yemeli,içmeli hem de mis gibi deniz havası aldığımız bir günü sonlandırmış olduk.

11 yorum:

  1. Bundan önceki sergi de bu da çok güzeldi. Bahçede sergilenenleri de beğendim Gamze'cim. Bir de kafes içinde ki kuşlar ve simgeler çok içime dokunmuştu.
    Öperim çok canım 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aah evet o kafes içindeki kuşlar beni de çok üzdü Gülşah'cım:(

      Sil
  2. Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.Zamanınız var ise sizi de beklerim ve bundan büyük mutluluk duyarım,sağlıcakla kalın.
    https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,ilk fırsatta gelmeye çalışacam.

      Sil
  3. Eserlerdeki yaratıcılık mükemmel, çok beğendim :)Ders çalışırken masayla bir olan çocuklar çok üzücü geldi ve ne kadar anlamlı :((
    Kız Kulesi ve hava muhteşem görünüyor. Keyifli bir gün olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir sergiydi gerçekten, hava da şansımıza güzeldi:)

      Sil
  4. İnstagramda bu aralar çokça gördüm ve çok hoşuma gitti hepsi de...
    İskeleti çok sevdim bahçedeki mesela ben ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel eserler vardı Şebo, bir çoğunu yayınlamadım.

      Sil
  5. hımm filizler köftecisi pekuuu :) ay nasık beklenir öyle. onbeş dakka bile beklemem yani ama iyimiş. binalileri (bienal) severiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben uzun uzun beklerim Deep. Mesela bir gün Nişantaşında kahvaltı için 50 dakika beklemiştim :)

      Sil
  6. İstanbul'da olsam sergiyi görmek isterdim. Fotoğraflar için teşekkürler...

    YanıtlaSil