15 Ekim 2019 Salı

Deniz, Kum,Güneş..


Kışı, kar yağışını, yağmuru sevdiğim için insanlar genelde yaz mevsimini sevmediğimi düşünüyor. Oysa tüm mevsimleri sevmek diye bir şey var. Ben yaz mevsimini de, güneşi de çok seviyorum. Sadece kışı yazdan daha çok seviyorum hepsi bu 😊

3 hafta evvel Fethiye’de ailece güzel bir yaz tatil geçirdik. Güneşe, denize doyduğumuz bir tatil oldu.
Sabahları henüz güneş kavurucu etkisini göstermeden evvel uzun uzun yürüyüşler yaptım. Sadece ayağımdaki parmak arası terliğin sesini duyarak yaptığım bu yürüyüşler oldukça huzur vericiydi.
Sonra plaj saatleri başladı. Bronzlaşma sevdası yoktur bende. Öte yandan şezlongun üzerinde boş boş yatmak ve kitap okumak acayip hoşuma gidiyor. Sene boyunca çalışma ya da herhangi bir aktivite içinde olmadan amaçsızca uzandığım tek zaman dilimi bu yaz tatilleri oluyor.
Bu sene tatilde iki tane kitap bitirdim.
Babamla yine kıyasıya tavla mücadelesi verdim ve bol bol mızıkçılık yaptım.
Sonra her tatilde olduğu gibi sağlıklı beslenme kurallarımın hepsini rafa kaldırdım.
Nefis gün batımları seyrettim.
Ve böylece bu tatil ile 2019 yazı ile vedalaşmış oldum.

15 yorum:

  1. Güzel bir tatil gibisi yok. E iyi yapmışsınız. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir zamanda veda etmişsiniz yaza, ben kışa hazırlandım bile.

    YanıtlaSil
  3. ay şu an nasıl özendim nasıl çünkü tam bir yaz insanıyımmm :)

    YanıtlaSil
  4. Eylül tatili olmuş ) Ne güzel! Kış için enerji depolamşsınız.

    YanıtlaSil
  5. an itibariyle o ortam da olmak istedim :D

    YanıtlaSil
  6. oh oh çok tatlıııı :)

    YanıtlaSil
  7. İnsanın dinlenmeye de ihtiyacı var... Ve tatil aslında bu :))) Vakitsizlikten ve tatil kıtlığımızdan gezmek için debeleniyoruz ama benim bu aralar ihtiyacım olan şeyi yapmışsın kesinlikle ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım en kısa zamanda siz de bir dinlenme molası verirsiniz :)

      Sil
  8. Gittim gittim geldim özellikle denizli şezlonglu fotoda :)) Keyifli dinlenmeli bir tatil olmuş, darısı 2020 ye diyelim :)

    YanıtlaSil