10 Şubat 2020 Pazartesi

Hoş Geldin Yeni Yaşım


Bu sene evimden çok uzaklarda, minik bir topkekin üzerine konan mumu üfleyerek girdim yeni yaşıma. Tam 40 yaşında oldum. Aynı doğduğum günkü gibi karlı bir havada yeni yaşıma hoş geldin dedim.

Bu sene ile ilgili daha öncesinde planlar yapmıştım. Birkaç fikir vardı aklımda. Uzun süredir sessiz sakin kutladığım doğum günümü bu sene parti vererek kutlayacaktım. Ya da evimde sakin bir köşeye çekilip içimdekileri uzun uzun yazacak, geçmiş yılların muhakemesini yapacaktım. Ya da en yakın arkadaşlarımla bir araya gelecek ve muhabbetler eşliğinde sıcacık bir ortamda merhaba diyecektim 40'a. Ancak hiç biri olmadı. Son dakika yapılan bir seyahat planı ile ailece Türkiye’nin en doğusuna, Kars’a gittik. Orada, Ani harabelerinin içinde karlara bata çıka yürürken karşıladım yeni yaşımı.

Doğum günümü uzaklarda kutlamak iyi geldi bana. Hiçbir beklentide bulunmadan, plan yapmadan sadece sağlıklı ve mutlu bir yaş geçirmeyi diledim. Umarım her şeyin yolunda gittiği, keyifli bir yaş olur.
O zaman iyi ki doğdum :)

22 yorum:

  1. Bu yıl ben de evden uzakta, rutinimin dışında kutladım yeni yaşımı ama kutlamaya katılanlar arasında torun da vardı ki o ilerleyen yaşı geriye sardı sanki :) Öncelikle sağlıklı bir yaş diliyorum, sağlık olursa geriye kalan her şeyi kendimiz bir şekilde hallederiz. Doğum gününüz kutlu olsun, sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Yeni yaşınız kutlu olsun.farklı yerde yeni yaşı kutlamanın keyfide ayrıdır. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet farklı bir yerde doğum gününe girmek güzelmiş:)

      Sil
  3. Nice senelere. Bütün dileklerin kabul olur inşallah.

    YanıtlaSil
  4. iyi ki doğmuşsun 😊🎂 sağlıklı huzurlu mutlu daha nice güzel ömürlere inşallah canım benim doğum günün kutlu olsun 🎂😊🎉❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekleriniz için çok çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Farklı bir yerde ama yine aileyle... En güzeli olmuş. Nice uzun yıllarca tüm yaşlarını böyle keyifle karşılarsın umarım sevgili Gamze. Mutlu seneler diliyorum.

    YanıtlaSil
  6. İyi ki doğdun arkadaşım ♥
    Bazen planlananın dışına çıkmak iyi geliyor. Bak yeni yerlerde musmutlu girmişsin :)
    Hoşgeldin 40 lı yaşlara, sağlıkla mutlulukla, huzurla inşallah canım benim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Şebo, çok çok teşekkür ederim. Öpüyorum kocaman :)

      Sil
  7. nice güzel yıllara,
    hayatının en güzel yılları olsun 40'lı yaşlar

    YanıtlaSil
  8. Kırk kere maşallah:-) Güzel yaşlar..

    YanıtlaSil
  9. oleeey ne güzeeel bence sene yakışıyooooo yolculukta kutlamak. hayırlı olsun çok çok gez bu yıl daaaaa, kırk kere maşallah maşallah sanaa :)

    YanıtlaSil
  10. BENCE YENİ BİR YAŞI KARŞILAMAK İÇİN HARİKA BİR YERDEYMİŞSİN CANIM.
    Kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel bir dilek :) Doğum gününüz kutlu, her şey gönlünüzce olsun. Hoş gelmiş 40 yaş :)

    YanıtlaSil