13 Şubat 2014 Perşembe

Bak Postacı Gelmiş Bana Kartlar Getirmiş

İstanbul’a şu sıralar tam bir bahar havası hakim. Bahar aylarını çok sevmeme rağmen kışın ortasında yaşanan böyle ılık günleri pek sevmiyorum. Kışın rengarenk atkılar bereler takmayı, soğuktan yanaklarım kızarana kadar yürümeyi sonra bir cafede kahve içerek ısınmayı, fırında kestane yapmayı, kar yağışını bir mucize seyreder gibi seyretmeyi kısacası kışı, kış gibi yaşamayı seviyorum. Şu günlerde maalesef bu mümkün olmuyor Şubat ayında Mayıs ayını yaşıyor gibiyiz. Bakalım önümüzdeki günler nasıl olacak?

Bu arada daha önceki  http://yasamizi.blogspot.com.tr/2013/12/sonunda-postcrossinge-uye-oldum.html yazımda postcrossinge üye olduğumdan bahsetmiştim. Üyelik sonrası benim şansıma çıkan ülkelere kartpostallarımı gönderdim. Gönderdikten sonra da her gün posta kutusuna bakar oldum. Ne zaman posta kutusuna el atsam içinden bir fatura çıktı L Artık ümidimi kaybetmek üzere olduğum bir akşam ise kardan adam resimli bir kartpostalla karşılaştım. Almanya’dan Hans bana kart göndermiş J Akabinde başka ülkelerden de kartlar gelmeye başladı. Böylece postcrossing daha eğlenceli bir hal aldı. İşte bana gönderilen kartlardan bazıları....
Evet şimdi yeni kartlar yazmaya gidiyorum, bugünlük benden bu kadar :)

7 yorum:

  1. Ne kadar güzel ama çok sevdim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim.Şimdi yenilerini bekliyorum :)

      Sil
  3. Havalar hiç normal değil.. Bu ayda bu hava.Kuruduk kaldık yahu azıcık yağmurdu kardı yağsın didmi bir şeyler....

    kartlar da pek hoşmuş:))
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba;
    Çok teşekkür ederim.Hemen ziyaret ediyorum blogunuzu:)

    YanıtlaSil