19 Şubat 2014 Çarşamba

Eyvah Eyvah :)

Sene 2010...Almanya’da yaşayan kuzenim Meltem 6 aylığına İstanbul’a gelmişti. Sürekli geziyor tozuyorduk.Hafta sonları uzun uzun kahvaltılar ediyor bazen boğazı selamlıyor bazen Cihangir’e uğruyor bazen de kendimizi doğaya atıyorduk. İşte bu günlerden birinde -artık hava mı çok soğuktu yoksa yapacak bir şey mi bulamadık bilmiyorum-  sinemaya gitmeye karar verdik. Ancak sinemanın önüne geldiğimiz zaman çok fazla seçeneğimizin olmadığının farkına vardık. Eyvah Eyvah isimli Ata Demirer’in baş rolünde oynadığı film gösterimdeydi. Çok da içimize sinmeyerek filme girdik. Film bizim için tam bir sürprizdi. İlk 10 dakika sonrası midemize kramplar girerek gülmeye başlamıştık. Kısacası filmden oldukça mutlu ayrıldık ve günlerce birbirimize “senden ötürü” diyerek takıldık. Daha sonraki yıllarda Eyvah Eyvah 2 gösterime girdi. Bu filme de gittim, beğendim ancak ilk filmin tadını alamadım.

2 hafta evvel de serinin 3. ve son filmi gösterime girdi. Hafta sonu ailece filme gittik. Yine eğlenerek seyrettik. Özellikle Salih Kalyon muhteşemdi. Güldürürken küfür kullanmaması, bel altı esprilere girmemesi de filmin kalitesini arttırıyor.
Serinin 4.filmi gelecek mi bilmiyorum ama gelirse iyi olur. Her ne kadar 1.filmin tadını alamasak da Eyvah Eyvah serisi son yılların en iyi komedi tarzı türk filmlerinden biri.

4 yorum:

  1. Bende dün izledim. Artık devamı gelmese diyorum, çünkü her film ilkini aratmaya başladı gibi geliyor bana. Tadı öylece damağımızda kalsa. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hiç biri ilkinin yerini tutmuyor ama devamı da gelse seyrederim herhalde diye düşünüyorum :)

      Sil
  2. Ben çok sevdim bu filmi, 4. de olsa izlerim. Babamın gidişinden sonra ilk kez oğlumla sinemaya gittik. Küfür falan da yok içinde çok güldük ikimizde. Üzgün kalbime iyi geldi bu film. Sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel biraz olsun iyi vakit geçirmenize çok sevindim.Ben de giderim 4.filme :) Sevgiler...

      Sil