1 Kasım 2019 Cuma

Hızlı Bir Eskişehir Turu


29 Ekim Cumhuriyet Bayramı’nda 2 günlüğüne ailece Eskişehir’e gittik. Sabahın erken saatlerinde hızlı tren yolculuğu ile Eskişehir’e ulaştık. İlk defa hızlı tren kullanan biri olarak yolculuktan memnun kaldık. 3 saat gibi bir sürede laflayarak, abur cubur atıştırarak ve kitap okuyarak Eskişehir’e varmış olduk.
Eskişehir’de ilk durağımız Kentpark oldu. Bozkırın ortasında geniş bir vaha oluşturulmuş durumda.
Ayrıca parkın ortasından Porsuk çayı geçiyor. Porsuk çayının çevresi de plaj olarak düzenlenmiş. Halk için güzel düşünülmüş bir şey ama açıkçası bana plajdan çok geniş bir havuzu çağrıştırdı ve çok da cezbetmedi.
Parktan ayrıldıktan sonra ise şehir merkezine geçtik ve Porsuk çayı civarında dolaşmaya başladık. Bayramdan ötürü mü yoksa hep mi böyle bilmiyorum ama şehir merkezi inanılmaz kalabalıktı.
Kalabalık içinde biraz yürüdükten sonra şehrin ünlü çiğ böreğini denemek için Papağan’a uğradık ve lezzetli çiğ börekleri mideye indirdik.
Sonrasında ise Porsuk çayı üzerinde tekne turu yaptık. Çok ama çok sıkıcı bir turdu. Çünkü kapalı bir tekneye alıyorlar ve tekne tamamen dolu oluyor. Tur esnasında çevre doğru düzgün görünmüyor. Dolayısıyla gideceklere tavsiyem hiç tekne turu yapmaya gerek yok.
Devam edecek…

14 yorum:

  1. Eskişehir hep kalabalıktır :(

    YanıtlaSil
  2. Geçen hafta sonu annem Eskişehir'e gitmek istedi. Hızlı tren bileti bakayım dedim, meğer 15 gün önce çıkar çıkmaz bitiyormuş biletler:) Şaşırdım. Bilet kovalamak gerekiyor bu durumda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa öyle mi?Biz turla gittiğimiz için hiç farkında olmadım.Aklımda olsun bir daha bireysel olarak hızlı treni kullanırsam sıkı takip edeyim:)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. İnşallah en kısa zamanda darısı başınıza o zaman :)

      Sil
  4. Ne güzel bir yazı.. En çok trenle gitme kısmını sevdim. Eskişehir'i gezdim ben de ama tren keyfi başka olsa gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tren güzeldi ama sanırım eski tip trenler daha güzel olur. Hızlı tren ile seyahat ederken trende olduğunuzu pek anlamıyorsunuz.

      Sil
  5. Eskişehir görmeyi istediğim yerlerden. Çok popüler. Bir türlü yolum düşmedi.

    YanıtlaSil
  6. Her gittiğimde müthiş kalabalık olan ama hep can ata ata gittiğim şehir :) Canlı sevecen güzel Eskişehir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzle bir şehir, özellikle esnafı çok kibardı.

      Sil
  7. oh ne güzelmiş, tekne, çibörek hepsiii ve öyle yolculuk güzel tabiii ilk fotideki gibiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))Sabahım köründe simitçi bulup, simit aldım :)

      Sil