29 Mayıs 2019 Çarşamba

Biten Son Kitaplar


Kitapçıya gittim ve direk “güleceğim, eğlenceli bir kitap istiyorum” dedim. Ben böyle deyince best seller tarzı yazılmış tüm romantik kitapları önüme sıraladılar. Ama istediğim bu değildi, ben aşk hikayesi değil bildiğin komik kitap arıyordum. Farkettim ki edebiyat dünyası komedi türü kitaptan yoksun 😊 Neyse sonunda İdil Hazan Kohen’in “Telefonum Olmadan Asla” kitabını aldım. Yazarın daha önce Kişisel Gerilim romanını almış ve epey eğlenmiştim. Dolayısıyla bu kitapta aradığımı bulabilirdim. Ancak maalesef öyle olmadı. Bu sefer hem hikaye çok ilgi çekici değildi hem de espiriler biraz zorlamaydı.
Diğer okuduğum kitap ise Şermin Yaşar’ın “Hoşçakal Lokantası” oldu. Hayatın içinden çeşitli öyküler barındıran bu kitabı çok sevdim. Normalde öykü türü kitapları sevmememe rağmen yazarın dili son derece akıcı ve gözlemleri hayatın tam merkezine isabet ediyordu. Bu yüzden keyifle okudum.
Ve son olarak “Fransız Kadınları Yüzünü Gerdirmez” isimli kitabı okudum. Bu kitap için, kadınlara yönelik yazılmış sağlıklı yaşam ve bakım kitabı diyebiliriz. İçinde sağlıklı tariflerden, saç bakımına kadar bir çok bilgi bulunuyor. Yaşam stilim genel anlamda sağlıklı olduğu için kitabın bana çok katkısı olmadı. Ancak ilgi duyanlara tavsiye ederim.
Keyifli okumalar…

15 yorum:

  1. Hoşçakal Lokantasını ben de merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. telefonum olmadan aslayı not ettim :)) teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben beğenmemiştim ama belki siz beğenirsiniz...

      Sil
  3. heeey baksanaaa bi mim yaptıım. bencesi sana çok uygun yanii. belki yapmak istersin yaniiii seni mimliyoms hihi :)

    YanıtlaSil
  4. İlk kitabı beğenilince yazarların üzerinde baskı oluşuyor sanırım. Kocan Kadar Konuş kitabı için de öyle düşünmüştüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet doğru söylüyorsunuz. Kocan Kadar Konuş'un devamında ben de öyle hissetmiştim.

      Sil
  5. 3 kitabı da aşırı derece de merak ettim şuan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşça Kal Lokantasını özellikle tavsiye ederim.

      Sil
  6. Komedi türünde eser üretemiyoruz galiba..

    YanıtlaSil
  7. hoşçakal lokantası ne güzel isim kendi de güzelmiş demekkisiii :)

    YanıtlaSil
  8. Ben de komedi ve mizahi dille yazılan eserleri aşırı beğeniyorum. Eğlenceli ve güzel oluyorlar. 🤗🤗 Keyifli okumalar...

    YanıtlaSil
  9. Öneriler için teşekkürler :)

    YanıtlaSil