24 Ağustos 2018 Cuma

İstanbul’da Geçen Günler…


Uzun süredir İskandinavya tatilimden bahsettiğim için İstanbul’da geçen günleri anmaz oldum. Oysa İstanbul’da da çok yoğun bir yaz geçiyor. Tatil öncesi Yaseminella ile beraber Maçka Parkı’nda piknik yaptık.
Pikniğe son dakikada karar verdiğimiz için hazırlığımız fazla yoktu. Ancak bu durumun eksikliğini çok fazla hissetmedik. Sohbet, muhabbet bizi doyurmaya yetti. Bu arada yaprak sarması Yaseminellamdan :)
Kuş sesleri ile kulağımızın pası silinirken, toprağa dokunarak bütün stresimizi boşalttık.
Seyahat dönüşü ise İstanbul Modern’de çok güzel sergiler gördüm. Kısmet olursa o sergilerden başka bir yazımda bahsetmek istiyorum.

Geçtiğimiz hafta sonuna gelecek olursak yine Beyoğlu’nda idim. Favori kahvecim Noir Pit’de kahve içerek başladım güne.
Ardından kendimi İstiklal Caddesi’nin kalabalığına bıraktım.
Sonrasında ise Ali Muhitti Hacı Bekir’den bayramlık lokumlarımızı alarak hafta sonunu noktaladım.
O zaman herkese iyi bayramlar…


10 yorum:

  1. Selam canım.
    Piknik geçmişi çok fazla olmayan biri olarak, özellikle yeşillik içinde yapılan pikniklete bayılıyorum 😊
    İyi geceler 😊

    YanıtlaSil
  2. İstanbul daha da kalabalıklaşmış ve pahalanmış diyorlar :))

    YanıtlaSil
  3. maçka parkı ve istanbul moderni çook severim. noir pit hatırlamadım bi bakarıms :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen İstanbul Modern'in sırasında küçüük bir cafe :)

      Sil
  4. Piknik çok keyifli, özellikle duman çıkarmayan pikniklere bir alışabilsek toplum olarak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, Maçka Parkı'nda mangala rastlamadım ama...

      Sil
  5. Piknik sepetine bayıldım :)

    YanıtlaSil